Website met stambomen

Mocht je onderwerpen missen of er geen juiste plek voor kunnen vinden, of graag dingen anders zou willen zien op het forum, kan je dat hier plaatsen.
Forumregels
Het is bedoeld dat hier enkel serieuze suggesties komen, mocht je problemen hebben met leden etc, stuur dan even een prive-berichtje naar de beheerders
Antje

Website met stambomen

Bericht door Antje »

Hoi, mijn eerste bericht
Ik zal me zo even voorstellen in het andere topic.
Sinds een paar maanden is er een prachtig mooie datebase met stambomen online gegaan.
Voorheen zou ik altijd op collie online gaan kijken, maar ondertussen is deze database net wat groter.
https://collie.breedarchive.com/home/index
Collieforum
Site Admin

Re: Website met stambomen

Bericht door Collieforum »

Ziet er super uit en we moeten echt even gaan bedenken hoe we dit een plekje gaan geven.
Wij zijn ook gewend aan collie-online, maar daar vind je nagenoeg niets terug over collies die niet van engelse lijnen zijn.. mooie uitdaging om te kijken hoe we alle databases overzichtelijk kunnen maken en hoe iedereen dat makkelijk kan kiezen uit een lijst
Antje

Bericht door Antje »

Ik wist idd ook niet waar het bij zou moeten horen, maar wat ik zo mooi vind aan deze site
is dat je zelf ook info toe kan voegen.
Jeffrey

Bericht door Jeffrey »

Als we één onderwerp maken waar we zulke linken samen laten voegen door een moderator zodat het overzichtelijk blijft zou het een mooie lijst met interessante links worden.
Dus iedereen met een goede link/site en korte beschrijving plaatst het hier als onderwerp en de lijst wordt aangepast. Maar hoe noemen we die lijst?
Plaats reactie